en mysig lördag var det :)

igår tog vi oss en promenad ner till stadsträdgården och fikade :) dock var det väldigt mycket mygg så kunde inte sitta o njuta så mycket tyvärr. men vi gick runt liute där, det är ju så fint :) sedan åkte johan o handlade medans jag o alvin gick hem, han fick lite käk sen somnade både han o jag väldigt gött i sängen. var behövligt.

På kvällen blev det grilla med mamma, pappa o syster. så jag, johan o alvin tog oss en promenad ända till sundsta badhus, för vi sat bakom där o grillade. var jättemysigt där faktiskt :) älgkött blev det, pappas speciallare och det var super gott. tack för maten! :)

så här söt var alvin i vagnen ;p


Alvin tycker att fingrarna är riktigt goda, mestadels tummen men de andra funkar de med ;)


tiden går så fort, alvin pratar en massa, försöker få han att sitta men det är fortfarande lite ostabilt men vi har ingen brådska med det ;p på onsdag är det dags för läkarbesök på bvc för alvins del. får se hur han växer o hur han mår. Han väger nog ganska mycket nu, har ju inte varit där sen i juli. ska bli skönt o komma dit igen :)






Kommentarer
Postat av: Terre

Vilken goding :)

2009-08-09 @ 13:53:57
Postat av: piitra

http://www.viraltrafik.se/?piitra

2009-08-09 @ 17:19:27
URL: http://crapediem.blogg.se/
Postat av: unununcle!

Sikken fetis jag har till brorson :D Men han är ganska bra ändå ;D

2009-08-27 @ 20:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0