ett halvt år

hipp hurra för i dag fyller alvin 6 månader, ett halv år. helt otroligt vad tiden går fort. dagen spenderade vi mestadels i en bil men trevligt ändå :) åkte ner till falkäping där johans sjukgymnast är, gick bra men johan fick väldigt ont. sedan for vi ner till gällstad till lager 157, för jag hade "presentkort" där, men blev inte mycket fyndande, blev ett frank dandy linne o tre frank dandy trosor :) kom på nu att jag även skulle ha köpt den där mössan jag kollade på men får bli nästa gång de ;p
hade tänkt köpa mig jeans men inga passade ju :/
mamma var även meed :) alvin var dock väldigt gnällig o vi kom inte på varför först, men sen stoppade johan in sitt finger för att kolla om det kliade på hans tandkött o det ju självklart de. så alvin bet pappa på fingret så det nästan domnade bort ;p hehe, men tack för en trevlig resa iaf!

nu blir det sängen, ska bli såå skönt.







Kommentarer
Postat av: Terre

Ja skitgött :D Grattis alvin 6 månader ;D hihi

2009-08-05 @ 09:54:04
Postat av: Fia

grattis alvin i efterskott! å de där bissingarna.. samma visa här! och nu matstrejkar hon också, bara tutten som gäller.. hur går det med maten för alvins del?

2009-08-05 @ 22:11:03
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0