knäckt

i fredags for vi i väg till falköping till johans sjukgymanst. har varit där ett antal gånger nu så johan har inte alls liika ont o dte är på bättringsvägar o det känns super :) han är verkligen duktig där borta. om ni undrar varför vi åker så långt för att träffa en sjukgymnast så är det för han är bäst på just nackskador, som johan har.
denna gången vi var där så gick det väldigt fort för johan så jag passade på att fråga om min rygg, han kollade på den o jag hade tydligen något fel i nacken, han ville knäcka den men jag är så feg när det gäller knäckning, men jag gick ändå med på det, så två knäckningar i nacken gjorde han. shit, det var läskigt. men det  gjorde inte alls så ont som jag trodde :) kul o testa på det också :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0