mörk med slingor.

nu har vicky varit här o fixat mitt hår, det är guldvärt de. blev så fin så :) mörk med ljusa slingnor blev det denna gång :) tack vicky.

i morgon är min födelsedag, blir 19 år då. :D funderar lite på vad jag har gjort alla dessa år, hmm.. äh, jag har haft det bra iaf :) vad jag minns är att vid 17 års ålder belv jag gravid, födde då underbara lilla alvin när jag var 18, nu är han snart 6 månader o jag är 19 :)

nej, behöver nu städa eftersom det blir kalas i morgon :D







Kommentarer
Postat av: Göbben din!

japp vi får hoppas det blir en bra dag imorn :D!

ska göra allt jag kan för att de ska bli din bästa födelsedag hittills :D

Älskar dig

2009-07-22 @ 15:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0