nu är dopet avklarat

i går var det dop i skårekyrka och allt gick bra :) åkte dit ganska tidigt, så vi kunde ta snygga bilder innan dopet, det var johans mosters man ulf som tog bilderna o de blev toppenbra :) tack!
sedan kom prästen, karolin o  då blev de lite mer fotografi. sen kom allt folk, alla bara droppade in o man skulle hälsa på alla o det var lite rörigt tyckte jag, men det är ju så när det blir mycket folk ;p
alla satte sig i kyrkan och vi väntade på att gå in, skulle ha gått in till kyrkklockorna men vi fick ej igång de, så gitte spelade på pianot. när hon började så gick vi in, det var jag, johan, alvin, gudmödrarna camilla (alvins moster) o caroline (alvins faster) och prästen karolin. alvin var hur snäll som helst under hela tiden, lite små prat bara :)
efetråt bjöds det på tårta o kaffe :) Tack alla som hjälpte oss med det ena o de andra. först i dag fick jag smaka på tårtan, hann aldrig i går och den var jättegod :)
det blev ett lyckat dop :)


jag har tyvärr inga bilder på dopet, men hittade dock en på min systers blogg som jag tog ;p










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0