stackars matta

min älskade fästman lyckas verkligen med allt :) man kan aldrig riktigt veta vad som ska hända när man är med han och det är oftast roliga saker som händer :) i dag har våran matta varit den utsatta. i morse när johan satt lugnt och stilla o drack kaffe så ville jag dra ut bordet så jag gjorde det lite försiktigt, men när johan hjälper mig spills kaffe på mattan, var bara att börja torka men en stor fläck vart de.
nu ikväll satt vi o kollade på tv, busade lite och självklart kommer johan åt med benet på mitt stora saftglas på bordet. :p woops så var mattan blöt igen. stackars matta :p

älskling, även fast du är lite klumpig ibland så älskar jag dig ;)

 









Kommentarer
Postat av: Ninns

hahaha... vilken roli bild ja har i hövve nu ;D men framförallt när han sa TAAAAAACK, inför alla när vi skulle se på teater! Vart får han allt ifrån? ;)

2009-07-14 @ 09:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0