Ville ska han heta.

har inte skrivit på ett tag nu. så börjar med att berätta om min födelsedag :) den var toppen, började med att gå ner på stan o bli tatuerad :) wiie, gjorde dyng ont, men jag var även så spänd o allt släppte när han började så blev världens chock för mig. gjorde egentligen inte så ont som jag trodde men gjorde ont på ett konstigt sätt, var på ett ställe det gjorde skitont men det var det värt :) så nu står det Alvin i min nacke.
sedan bar det iväg hem, köpte med mat så käkade vi, sebbe kom över o sa grattis. sedan kom släkten. pappa hade bakat en jättegod tårta. jag fick presentkort på stadium som jag nu har köpt nya träningsskor för. presentkort på ikea som jag har köpt nytt soffbord för, presentkort på lager 157, dit ska vi nästa vecka :D presentkort på en hårsalong, en hårblås, ett fint glasunderlägg med ljus på, en tröja och en tatuering :) jag är sååå nöjd med hela dagen.
på kvällen skaffade vi barnvakt och tog oss en ute kväll jag och johan. caroline, arvid, pontus o sebbe var också med, frida kom även senare. det var hur trevligt som helst :) tack alla som gjorde denna dagen så braaa :D

precis efter den är gjord så lite röd



den jättefina o goda tårta som pappa hade bakat :)




ja, vad har hänt mer på sistonde? hm, joo, vi ska kööpa hund. :D en golden retriever, var o kollade på han i går, han är 2 veckor gammal och hade öppnat ögonen dagen innan vi kom. han är världens sötaste. så den 11/9 kommer han hem till oss. Ville ska han heta har vi tänkt :) ska åka tillbaka om 3-4 veckor o träffa han igen, klarar sig inte 6 veckor utan att inte träffa han ;p.




 idag blir en lugn dag, för vi är såå trötta. och vädret är inte alls kul, det blåser hur mycket som helst ute.
vad ska du dola med idag?







Kommentarer
Postat av: Fia

nämen vilken bra födelsedag du hade och va fin tatuering blev! :) och en liten (sen ganska stor) vovve ni ska skaffa då! ville, vilket sött namn! :) åå valpar är sååååå himla söta, man blir sugen varenda gång man ser en liten...

2009-07-31 @ 12:39:19
URL: http://fisfia.blogg.se/
Postat av: Fia

ja just ja.. jo annars är det ju fint med oss.. dagarna rullar på fort även om man inte gör så himla mycket..!

2009-07-31 @ 12:40:19
URL: http://fisfia.blogg.se/
Postat av: Terre

Hunden var väldigt söt :) Tack, vi hade det jättebra i Skara. En toppenhelg! Tack själv, var trevligt.:) bullarna smakade smaskens ;)

2009-08-02 @ 18:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0