café slussvakten

dagen började med en dusch, tvätta en tvätt och sedan ut i det fina vädret :) blev en fika på cafe slussvakten. mycket trevligt måste jag säga :) bättre än vad jag trodde om jag ska vara ärlig. blev dricka, chokladboll o glass, mums. sedan gick vi o la oss bredvid kanalen o myste i solen :) himla skönt men det är ju såå varmt.
alvin var snäll som vanligt, han låg i vagnen o busa för sig själv med leksaker. skönt att han faktiskt kan bara ligga i vagnen sådär för sig själv och att han inte gnäller då.
kikade även in på affären smultronstället, hittade jättefina dopkläder till alvin, de är inte köpte än men jag hoppas att vi köper de. lite dyrare än vad vi tänkt men han döps bara en gång ;)

nu sitter johan på balkongen o grillar kyckling som vi ska äta, här inne är stripsen i ugnen, så snart är det mat. ska bli så himla gott. sen blir det väl att åka o handla kan jag tänka mig, ska försöka baka lite bullar tills i morgon. för då är det träff med mammagruppen o deras godingar till barn :) himla mysigt faktiskt, o speciellt när det är fint väder så man kan sitta ute. :) hoppas vädret håller i sig :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0