måste hitta kamerasladden.

i dag ska jag äntligen få håret fixat igen, var ett tag sen nu så ska bli skönt nu när sommaren kommer och alla  tar studenten o alvins dop o en massa :) så det blir hem till vicky i kil senare, kommer även ta med mig grabbarna :) ska bli kul o se hur hon o sebban bor nu för tiden, har ju inte sett det än.
idag är det även klart, dopet. Det blir karolin som är prästen. det är syrrans barndomskompis. :) så det är lite kul när man känner henne lite.

i morgon är det 4månanders konntroll på BVC som gäller. Alvin blir alltså 4 hela månader i morgon, han blir så stoor. då får han till och med börja att smaka på potatis. lillgrabben är inte så liten längre. Han är så mysig för han upptäckte sina fötter för någon vecka sen och nu får aldrig de små fötterna vara ifred. han håller i dom hela tiden :) igår vände han sig från mage till rygg, han fick lite hjälp av oss men han var väldigt duktig måste jag säga :)
mamma kommer hit sen, alvins mormor :) vi ska iväg och köpa potatis på potatislandet. :) de är tydligen billigare där.

Hittar inte sladden till kameran så kan inte lägga in bilder, + att laddarsladden är borta så kameran har inga batterir kvar. måste verkligen leta upp det. får återkomma med bilder när jag hittat sladdarna :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0