3 månader

Idag blir Alvin så mycket som 3 månader. det går så fort. idag har han blivit vaccinerad, två sprutor i låret fick han, stackarn. Det gjorde så ont i mig när man hörde hur han började gråta. eftersom jag är spruträdd så kollade jag inte, men som tur var så var ju johan med o höll alvin medans han fick sprutorna, jag var den tröstande mamman efter i stället :) han blev även vägd o nu väger han 6770 och är 63 cm, tror jag det var. sån skillnad från när han föddes och vägde då 3415 och 51 cm. Han blir så stor min lillgrabb :)

Efter besöket på BVC så satte vi oss vid sibylla och käkade lite innan vi tog en promenad hem igen, sen blev de bråttom för johan, för han skulle till cykelaffären och jobba så hann inte umgås så mycket. Så nu har jag lite tid för mig själv för alvin sover, men låter som om han håller på o vaknar nu :) då blir det att mysa :)


bjuder på en bild när han är nyfödd :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0