bokat dop

nu är dopet bokat, blir skåre kyrka :) nu är det bara all planering och inbjudningskort som ska fixas :) är på good väg men man glömmer alltid något. ska iaf gå ner med dopklänningen till kemtvätten i veckan tror jag :) så den är helt klar.

i helgen har alvins farfar och hans tjej varit här. Alvin fick en jättefin babysitter av farfar. Tack så jättemycket. I går var det melodifestivalen och den sågs hemma hos mina föräldrar, alltså alvins morföräldrar och det var mycket trevligt. Ninni var också med. Vi spenderade även natten i kil eftersom melodifestivalen höll på så länge. tyckte dock inte att norge skulle vinna men men.

Idag är det lugnt, tvättar o dolar här hemma. försöker ta oss i kragen för att börja måla men både jag o johan är slitna o inte alls bra i våra magar. usch o blä för de.





Kommentarer
Postat av: ninns

blev inte så lugnt som du hade hoppats :/ TACK, de var låååånga timmar! men ni var jätte duktiga, båda två ;)

2009-05-18 @ 20:27:27
Postat av: Terre

Härligt, nu har jag hittat till denna bloggen också, så nu har du en trogen läsare varje dag ;D haha!

2009-05-22 @ 09:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0