en helnatts sömn :)

i dag har jag vart ute på stan med ninns. så fint väder idag så skönt att vara ute lite :) älskling kom o mötte mig o alvin på stan sedan tog vi en promenad hem. När vi kom hem kom caroline o hälsade på. trevlig :)
Alvin fick sig ett kvällsbad efter maten eftersom han spydde ner sig själv lite tidigare i dag så tyckte han behövde ett bad o han tycker ju att det är skönt o bada :) tror jag iaf, inte ett ljud, han ser  så nöjd ut där i. så härligt.

I morgon ska jag o Alvin gå till min gamla skola o lämna tillbaka min kära dator och hälsa på folk :) min klass ska visa sina projektarbeten så det ska bli skoj o kika lite på, efter det ska jag försöka pallra i väg till sats en sväng o cykla iaf. vore så sköönt. känns så skönt när man väl har varit iväg o tränat men så jobbigt att ta sig i kragen o gå dit. men nu ska det bli ändring, måste de :) sommaren börjar ju närma sig så :p

nu är det väl dags att gå till sängs snart, ska bli så skönt. måste bara berätta, Alvin sov från 21.00-06.50 i natt, helt underbart. Till och med jag o johan somande vid 21.00 och fick en heel nattssömn. Hoppas vi får en sådan natt igen, lillen ligger o sover nu iaf :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0