mors dag

var i kil i går o firade mors dag. en väldigt lyckad dag, hur mysigt som helst. blev grillat kött o potatisgratäng eller potatissallad. mums :) mamma fick en huvudmassage grej av oss :p hur skön som helst. har en själv.
Man tar och drar den i hårbotten så gör det så man slappnar av och blir mindre stressad :) jättebra, finns att köpa på life eller teknikmagasinet.

här ser ni den.



idag är det alltså mors dag då, min allra första mors dag :) alvin är ju inte så stor så han förstår riktigt, men mina kära fästman gick iväg i morse och kom sedan hem med en bukett blommor o en choklad ask, merci :) du är väl för go älskling. sedan har vi tvättat hela dagen, hann dock med att åka ut till bergvik. var tvungen att köpa ett par leggins då alla mina har gått i sönder eller är allmänt slitna. så på hm blev det alltså leggins, hittade även en riktigt snygg t-shirt.




Nu blir det att grilla, sedan blir det väl en film eller sovtajm, började kolla på 27 dresses igår så blir väl att se klart den kan jag tro.
hoppas alla mammor haft en bra dag :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0