SATS

idag tränade jag för första gången på hur länge som helst. var jätteskönt. så nu har jag blivit medlem på sats och tack vare att mina två kära systrar är medlemmar så fick jag det lite billigare :) TACK! skulle inte haft råd annars, så det känns superskönt. Nu kan jag gå o träna när jag vill, de passar till och med alvin under tiden om jag vill de. helt perfekt. På måndag ska jag träffa Anki på sats och gå igenom hur jag ska börja träna och så, hon har också nyligen fått barn så passar ju utmärkt :)

Nu ligger alvin o sover, skönt. jag ska försöka vila lite jag med, behöver de :)




Kommentarer
Postat av: ninns

guuud vad kul o du va duktig idag :) vi slet hårdast på cykeln ;) hoppas du känner lite träningsvärk av dagens pass iaf :)

2009-05-13 @ 15:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0