en trevlig torsdag :)

orkade aldrig skriva igårkväll heller :p men dagen i går var lyckad. blev ingen mammaträff eftersom alvin hade problem med magen och jag kände att jag ville vara hemma och försöka få ordning på den. fick ordning på den tillslut :) var skönt, både för honom och oss.  Victor kom även på besök vid lunchtiden eftersom lojs skulle i väg o styla håret. Även alvins faster caroline kom på besök o spelade kort med oss. victor bestämde reglerna och det var jag som fick ta upp kort hela tiden :p men ändå förlorade jag inte, sån tur jag hade. hehe. när lojs var klar hämtade hon moa o kom hit. fick då detta kakpaket för att jag var snäll och tog hand om busvictor  som var så snäll så. :) tack lojs. kakorna tog slut ganska fort när johan hade kommit hem ;p
 
sedan åkte lojs o barnen men caroline stannade, när johan kom hem grillade vi kött o strips. var mycket gott :) sedan kom även caroline kompis linnea upp en sväng för hon var nyfiken på alvin :)



Alvin var jättesnäll under hela dagen  precis som vanligt, var väl lite smågnäll men var ju för att han var hungrig eller för att ingen pratade med honom ;p på kvällen vart han lite grinig för han var så trött men ville inte sova, tänk om någon mer skulle komma o hälsa på o han skulle missa det? :p det går ju inte, men till slut somnade han väldit gott iaf :)
Tack alla för en bra dag :) var riktigt trevligt.






Kommentarer
Postat av: Floos

Tack själv för att du är toppen moster i alla väder :P

Låter som ni fick ett mysigt slut på kvällen =)

2009-05-08 @ 13:37:31
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: fastern

hahah snygg bild värre!

ja ser ut som den mest sletna människan i världen å alvin ser bara finurligt missnöjd ut! hahah vilken kombo :D

2009-05-09 @ 00:47:28
Postat av: Unilf (tänk efter så fattar ni, grillning på balkongen.)

Hahaha vilken min! :D



"Get me away from her!!"

2009-05-17 @ 17:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0