sover inte hemma inatt

just nu sitter jag i en soffa och bloggar ;p är ute i kolonilotten med min lilla familj :) joohan vaggar alvin till sömns, jag bloggar och ville har somnat. Skulle egentligen varit en hemma kväll med greys anatomy men denna kväll var den enda som funkade för oss att åka hit så så fick det bli :) skönt att komma iväg lite faktiskt. det är dock lite kallt, men mycket tända ljus och mina nya jättesköna skor gör susen :) försökte lägga upp bild på skorna men gick inte.

Nu poppas det popcorn, så ska vi se på något kul program tror jag :)

Hoppas ni alla andra har en bra onsdags kväll.










Kommentarer
Postat av: Terre

kolonilotten? :) Vad är det?

2009-10-01 @ 09:40:38
URL: http://thereseseth.devote.se
Postat av: ninns

skooorna är såååå nice :) va sägs om filmen å lite mys i detta kalla höstväder?

2009-10-06 @ 16:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0